lørdag 12. oktober 2013

Bella votter ferdig, mitt første flettede prosjekt


Jeg har alltid syntes noe av det peneste innen strikking er flettestrikk. 
Så når jeg såg de flotte vottene i twilight filmene, hvor bella har ett par utrolig flotte vottepar med fletter på, bestemte jeg meg for at når jeg skal lære meg fletting, så skal jeg strikke de vottene til meg selv først. 

Så forrige uke var jeg på ett strikketreff å da passet jeg på å spørre om noen kunne vise meg hvordan flettestrikk gjøres. Så ei viste meg litt hvordan, så da jeg kom hjem startet jeg! :) 

Å disse vottene var utrolig raske å strikke, selv om de er veldig lange. 

Tommelen var en utfordring side jeg bare har strikket ett par votter tidligere, å da fikk jeg hjelp. 


Men det ble da tilslutt noe som lignet en tommeltott..


Strikket den andre votten på 1 dag 





Jeg er ganske fornøyd, å gleder meg til å bruke disse i vinter.. 
Brukte garn drops Lima å pinne Nr.5. 
Oppskriften finner du ved å søke etter bella votter :) 

Nå har pinnekekroken:http://pinnekroken.blogspot.no/2013/10/oktoberutfordringen.html?m=1

 som oktoberutfordring, noe som varmer, så da deltar jeg med disse varme vottene! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar