mandag 21. oktober 2013

2 nye prosjekt på pinne, å gøy med toving..

Da er jeg i gang med 2 nye prosjekt på pinnen.
Men skal bruke samme garn til begge prosjektene. 
Bruker garnet Oda fra Trysil 

Er så kult at det er flerfarget, blir så stilig mønster... 
Bare se her: 
Dette er fra ett av de to prosjektene, en ny katteseng som skal toves når den er ferdig strikket, så gleder meg til å se hvordan den endelige fargen blir på senga. :)

Sist jeg brukte Oda garnet til toving var med forskjellige blånyanser, å så ble senga mye lysere i fargen, etter toving. 
Bare se her: 
Før: 
Etter:

Så dette blir spennende. :)
Det andre prosjektet er ett par til med pulsvarmer med ugle motiv, mitt 3 par ut.. 
Gleder meg til å strikke med dette garnet, tror det kan bli veldig stilig! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar