tirsdag 7. mars 2017

2 nye prosjekt på pinnen

Jeg har ett par nye prosjekt på pinnene nå. 

Det er først Marion R Design sin Lotus lue fra boken hennes Luer som jeg strikker i fargen hvit med turkis mønsterfarge. 


Det andre prosjektet er ett lite babysett til bestevenninna mi som skal bli tante igjen nå hvilke som helst dag, til en liten gutt. 

Bruker blå å grå. :) Skal også prøve meg på en vinterlue til han, om det er igjen nok garn i samme farge.


 Har prosjektet i ett så søtt å liten handlenett jeg kjøpte på søstrene grene. Ble med 2 slike små. En med katt å en med pingvin. :) perfekt til ett lite håndarbeid på tur. :) 

Bruker drops baby merino, å strikker settet snuppeluras tøfler å babyvotter. Er så nydelig mønster. 
Har også fått bildet Garn i posten. Ett nytt norsk blad med oppskrifter, masse herlig lesestoff å inspirasjon. :) Kjempeflott blad! :) 

Er det flere , eller er det bare meg som hqar flere prosjekt på pinnen samtidig? 

Har også planer om å strikke genser i gave til både mamma og samboern min... 

Men åhhh det er så mye fint å strikke.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar