fredag 3. januar 2014

De strikkende Julegavene jeg lagde i fjor

En hals som kan brettes 2 ganger rundt, til vår niese Solveig, på 17 år. Brukte rester fra drops verdi.
(Jeg som prøver den) 

Sokker til Stine, min svigerrinne, str 38 i garn super online sockyarn (glemte bilde av de ferdige begge)
Min første oppskrift fra boka Sokker, av Bitta Mikkelborg.

Barnehagevotter til Oda, 3 år str i gang royal alpaka fra Dale garn 


Og siste julegave, selvuvotter til Klara i str 0-3 mnd i garnet royal alpaka fra Dale garn. 

Rakk ikke å lage flere gaver, så i år skal jeg starte mye tidligere. 

Min familie fikk hjemmelaget gavekort av meg på ett par valgfri sokker å farger fra boka sokker, så nå har jeg fått "bestilling" fra mamma, pappa, bror å samboer om hvilken sokker de ønsker seg i å i hvilken farger, så nå har jeg 4 sokkepar å starte året med! :))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar