lørdag 12. september 2015

Min første søtnoslue ferdig


Nå er jeg ferdig med mitt første prosjekt fra Klompelompeboka. :) 
Nemlig søtnos lue. 
Hele boka er helt fantastisk å jeg har lyst til å Strikke alle oppskriftene i hele boka, det er sjeldent.. 
Bare ELSKER boka!!!! 

Bestemte meg for å starte på søtnoslue, fordi jeg hadde bare igjen litt over 1 nøste drops tynn merino ull, å ville gjerne Strikke i en nøytral farge, ikke glorete jentefarger, men med ett lite jentetouch med den strikkede blomsten. Den Strikkede blomsten fant jeg på denne bloggen: Knitting flower  


Strikket i str 1-3 år, skal være gave til min lille niese Klara som fylte 2 år igår. :) håper hun vil like denne, hun er glad i luer. :) 


1 kommentar:

  1. Luestrikk er veldig kjekt :) En fin lue du har laget - og fin blomsterpynt på :)

    SvarSlett