mandag 26. januar 2009

Prøver meg på datascrapping

Jeg er ei jente på 27 år som har lenge tenkt på det med å scrappe og etter å ha prøvd meg litt på vanlig scrapping, og fant ut at det ikke var helt min stil, så ville jeg prøve meg på datascrapping istedet!!

Så dette kommer til å bli min scrappe-blogg hvor jeg scrapper om alt å ingenting, prøver meg frem!! Siden jeg hel nybegynner, laget mitt første Lo for 2 dager siden og så laget jeg 2 stk i dag, så jeg er i utprøvningsfasen....men jeg syntes dette virket veldig gøy!! :-D

Til nå har jeg brukt programmet microsoft photedraw, men jeg har lastet ned ett en prøve versjon av photoshop element 7, som jeg skal prøve ut litt etterhvert!!!

Håper dere som leser vil komme med tilbakemelding om hva dere syntes om Lo`ne mine og kom gjerne med tips og råd til meg, side jeg er helt nybegynner!! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar